Klantenservice

 

Bestellen

Je kunt bij Broer & Zus kinderkleding zoeken op categorie, merk of subcategorie. Bv als je een t-shirt voor een jongen zoekt, klik je op jongen en vervolgens op shirts/tops. Als je een artikel wilt bestellen, hoef je het product alleen maar in je winkelwagen te leggen. Als je meer dan 1 artikel wilt bestellen, verander je het aantal. Vervolgens klik je op 'voeg toe aan het winkelmandje' en je artikel ligt in je winkelmandje. Je ziet het winkelwagentje rechts bovenaan iedere pagina. Je kunt hierin ook nog wijzigingen aanbrengen. Als je een artikel in je winkelmandje hebt gelegd, betekent dit niet dat je al een bestelling hebt gedaan. Je bestelling is pas definitief als je aan het einde klikt op 'Bestelling bevestigen'.

Als je klaar bent met winkelen, klik je bovenaan de pagina op 'winkelwagen'. Je krijgt een overzicht van de inhoud van je bestelling en de totale kosten. Hier kun je aantallen nog aanpassen en eventueel artikelen verwijderen. Je selecteert hier ook de betaal- en verzendmethode. Als je hiermee klaar bent,  ga je naar de volgende pagina.

Op de volgende pagina vragen wij je om contact- en bezorgadres gegevens in te vullen. Vervolgens krijg je krijgt een overzicht van de gehele bestelling. Ga je hiermee akkoord, klik dan onderaan op 'Bestelling bevestigen'. Vervolgens kun je een keuze maken uit de verschillende betaalmethoden.

Je bestelling wordt verzonden zodra wij je betaling hebben ontvangen. De pakketten worden door PostNLde volgende werkdag of de werkdag daarop afgeleverd bij de geadresseerde. Indien er bij het bestellen geen voorraad is, dan krijg je zo snel mogelijk een e-mail van ons.

 

Betalen

Betalen kan via de beveiligde betaalomgeving van Ogone ('s werelds meest geaccepteerde betaalsysteem):

Via iDEAL. Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving van Ogone, wereldwijd een van de grootste betalingsplatforms, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als je telebankiert, kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.

Via creditcard (Visa, MasterCard en American Express). Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.

Via Paypal. Deze betaalmethode is wereldwijd geaccepteerd en veilig.

Via vooruitbetalen. Je kunt het totaalbedrag overmaken opIBAN rekeningnummer NL39 INGB0005374379 t.n.v. Broer en Zus te Amsterdam onder vermelding van je achternaam. In dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als de betaling ontvangen is. Het duurt ongeveer 2 werkdagen voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment op de site vermeld staan.

Onze bankgegevens zijn: 
IBAN: NL39INGB0005374379
BIC: INGBNL2A

 

Leveren

We verzenden alle bestellingen uiterlijk binnen 2 werkdagen na ontvangst van de betaling. Voor bestellingen die verzonden worden naar een buitenlands adres gelden langere levertijden, in de meeste gevallen kun je uitgaan van maximaal 5 werkdagen. Dit gebeurt via PostNL naar het bij bestelling aangegeven afleveradres. Mocht je op moment van afgifte niet thuis zijn dan kun je het pakket op het postkantoor in de buurt ophalen. Omdat de zending een hoge waarde vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden.

Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost. De verzendkosten bedragen standaard binnen NL 3,95 en binnen Europa 7,95. Gratis verzenden bij bestellingen boven de 75,- in Nederland en Belgie (geldt niet tijdens de uitverkoop). Voor landen buiten Europa, neem svp contact met ons op.

Je kunt ervan uitgaan dat een product, dat aangeboden wordt op de website, altijd op voorraad is. Mocht dit niet het geval zijn, dan nemen wij uiteraard onmiddelijk contact met u op en bieden u een alternatief product aan of storten direct het geld terug als de betaling al heeft plaatsgevonden.

 

Retourneren

Wij doen er alles aan om je een goed product te leveren. Ben je desondanks niet tevreden met (een deel van) je bestelling, dan mag je je bestelling of een deel hiervan binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling retourneren. Dit is echter alleen mogelijk indien je hier van te voren via een e-mail melding van hebt gemaakt (info@broerenzus.nl) onder vermelding van je ordernummer en je bankrekeningnummer. Graag ook de reden van retour vermelden. 

Het retouradres is:

Broer & Zus, van Woustraat 42, 1073 LM Amsterdam

Vergeet niet je zending te frankeren. Ongefrankeerde zendingen of zendingen die niet voldoende gefrankeerd zijn worden niet geaccepteerd. Stuur met de retourzending een print mee van onze bevestiging van de bestelling en vermeld hierop je rekeningnummer. Zodra wij je retourzending in goede staat hebben ontvangen, zullen wij je betaling (incl. verzendkosten) binnen 10 werkdagen terugstorten op je bankrekening.

De kosten van het verzenden van de retouren zijn voor onze rekening.

Het artikel dat je wilt retourneren moet nog voorzien zijn van labels en de originele verpakking. Artikelen worden niet teruggenomen indien de artikelen


1. gedragen en/of gewassen zijn,
2. je zelf hebt getracht een gebrek te herstellen,
3. je de was-of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.

Controleer altijd of het artikel dat je ontvangt hetzelfde is dat je besteld hebt. Mocht je per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, dan kun je het binnen 5 dagen na ontvangst kosteloos retour sturen. Om te achterhalen waarom je een ander artikel hebt ontvangen, is het belangrijk dat je op de achterkant van de het bestelformulier aangeeft wat de reden van de retour is en wat het verschil is tussen de twee artikelen.


Garantie

Broer & Zus staat ervoor in dat de geleverde artikelen goed zijn en voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties. Mocht dit niet het geval zijn dan kan je binnen 2 maanden het artikel retourneren. Uitzondering hierop vormen eventuele kleurverschillen. Gebreken die zijn ontstaan als het gevolg van normale slijtage of die zijn te wijten aan aanmerkelijke schuld van de klant vallen niet onder de garantie.

Kamer van Koophandel: 50897160

BTW nr: NL176342114B01