Klantenservice

 

Bestellen

Je kunt bij Broer & Zus kinderkleding zoeken op categorie, merk of subcategorie. Bv als je een t-shirt voor een jongen zoekt, klik je op jongen en vervolgens op shirts/tops. Als je een artikel wilt bestellen, hoef je het product alleen maar in je winkelwagen te leggen. Als je meer dan 1 artikel wilt bestellen, verander je het aantal. Vervolgens klik je op 'voeg toe aan het winkelmandje' en je artikel ligt in je winkelmandje. Je ziet het winkelwagentje rechts bovenaan iedere pagina. Je kunt hierin ook nog wijzigingen aanbrengen. Als je een artikel in je winkelmandje hebt gelegd, betekent dit niet dat je al een bestelling hebt gedaan. Je bestelling is pas definitief als je aan het einde klikt op 'Bestelling bevestigen'.

Als je klaar bent met winkelen, klik je bovenaan de pagina op 'winkelwagen'. Je krijgt een overzicht van de inhoud van je bestelling en de totale kosten. Hier kun je aantallen nog aanpassen en eventueel artikelen verwijderen. Je selecteert hier ook de betaal- en verzendmethode. Als je hiermee klaar bent,  ga je naar de volgende pagina.

Op de volgende pagina vragen wij je om contact- en bezorgadres gegevens in te vullen. Vervolgens krijg je krijgt een overzicht van de gehele bestelling. Ga je hiermee akkoord, klik dan onderaan op 'Bestelling bevestigen'. Vervolgens kun je een keuze maken uit de verschillende betaalmethoden.

Je bestelling wordt verzonden zodra wij je betaling hebben ontvangen. De pakketten worden door PostNLde volgende werkdag of de werkdag daarop afgeleverd bij de geadresseerde. Indien er bij het bestellen geen voorraad is, dan krijg je zo snel mogelijk een e-mail van ons.

 

Betalen

Betalen kan via de beveiligde betaalomgeving van Mollie.

Via iDEAL. Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving van Ogone, wereldwijd een van de grootste betalingsplatforms, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als je telebankiert, kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.

Via creditcard (Visa, MasterCard en American Express). Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.

Via Paypal. Deze betaalmethode is wereldwijd geaccepteerd en veilig.

Via vooruitbetalen. Je kunt het totaalbedrag overmaken opIBAN rekeningnummer NL39 INGB0005374379 t.n.v. Broer en Zus te Amsterdam onder vermelding van je achternaam. In dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als de betaling ontvangen is. Het duurt ongeveer 2 werkdagen voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment op de site vermeld staan.

U kunt ook onder rembours bij ons kopen. Stuur ons hierover een e-mail: info@broerenzus.nl

Onze bankgegevens zijn: 
IBAN: NL39INGB0005374379
BIC: INGBNL2A

 

Leveren

We verzenden alle bestellingen uiterlijk binnen 2 werkdagen na ontvangst van de betaling. Voor bestellingen die verzonden worden naar een buitenlands adres gelden langere levertijden, in de meeste gevallen kun je uitgaan van maximaal 5 werkdagen. Dit gebeurt via PostNL naar het bij bestelling aangegeven afleveradres. Mocht je op moment van afgifte niet thuis zijn dan kun je het pakket op het postkantoor in de buurt ophalen. Omdat de zending een hoge waarde vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden.

Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost. De verzendkosten bedragen standaard binnen NL 3,95 en binnen Europa 7,95. Gratis verzenden bij bestellingen boven de 75,- in Nederland en Belgie (geldt niet tijdens de uitverkoop). U kunt ook onder rembours bij ons kopen. Stuur ons hierover een e-mail: info@broerenzus.nl. Voor landen buiten Europa, neem svp contact met ons op.

Je kunt ervan uitgaan dat een product, dat aangeboden wordt op de website, altijd op voorraad is. Mocht dit niet het geval zijn, dan nemen wij uiteraard onmiddelijk contact met u op en bieden u een alternatief product aan of storten direct het geld terug als de betaling al heeft plaatsgevonden.

 

Retouren

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

Het retouradres is:

Broer & Zus, van Woustraat 42, 1073 LM Amsterdam

 

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Klachten

 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Onze gegevens: Broer & Zus, van Woustraat 42, 1073 LM Amsterdam. info@broerenzus.nl

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

 

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar broerenzus.nl bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).


Garantie

Broer & Zus staat ervoor in dat de geleverde artikelen goed zijn en voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties. Mocht dit niet het geval zijn dan kan je binnen 2 maanden het artikel retourneren. Uitzondering hierop vormen eventuele kleurverschillen. Gebreken die zijn ontstaan als het gevolg van normale slijtage of die zijn te wijten aan aanmerkelijke schuld van de klant vallen niet onder de garantie.

Kamer van Koophandel: 50897160

BTW nr: NL176342114B01